1 1
Igor psychology

Чому не існує магії на планеті Земля?

Recommended Posts

Igor psychology

1393962876_vd.jpg.87b354abf1c7d35b3f5aeb991fcd7b98.jpg

Магія (лат. Magia від грец. Μᾰγείᾱ) - символічні дії (обряди) або бездіяльність, спрямовані на досягнення певної мети надприродним шляхом.

Магія заснована на системі мислення, при якій людина звертається до таємних сил із метою впливу на події, а також реального чи уявного впливу на стан матерії.

Західна традиція відрізняє магію від релігії або науки; однак такі відмінності і навіть визначення магії є широким полем для дискусій.

Практики, що відносяться до магічних, включають ворожіння (пророцтво), астрологію, заклінательство, чаклунство, алхімію, медиумізм і некромантію.

Слова «магія», «маг», «магічна сила» часто використовуються в переносному сенсі, наприклад, літературознавці люблять вирази типу «магія пушкінського слова» (тобто «надприродна сила» слова), «владний жест мага» (про Андрія Білому) , а в наукових і інженерних дисциплінах зустрічаються такі поняття як магічне число, магічний квадрат і т. п.

 

Види магії:

Алхімія - середньовічне містичне вчення, що було попередником сучасної наукової хімії, спрямоване на пошуки «філософського каменя», який повинен був служити чудодійним засобом для перетворення неблагородних металів в золото і срібло, для лікування всіх хвороб.
Вуду - стародавня синкретична релігійна система. Релігія Вуду характеризується незліченною кількістю різноманітних божеств, принесенням їм в жертву тварин і повним опануванням над душею людини.
Ворожіння про майбутнє:
Астрологія - можливість передбачення майбутнього по руху і розташуванню небесних тіл на небесній сфері і відносно один одного.
Мантика - ворожіння в Стародавній Греції і Римі, які проводилися з метою встановлення волі богів на підставі ознак. Способи ворожіння в античності були різноманітні - за допомогою снів, по польоту птахів, по вогню, по будові людського тіла, по «показаннями небіжчика», по небесних явищ і розташуванню світил, за нутрощами тварин, за будовою руки і т. Д.
Мартинізм - форма містичного та езотеричного християнства.
Некромантія - викликання духів мертвих з різними цілями: від духовного захисту до отримання знань, в тому числі про майбутнє. В основі даної практики лежить переконання в тому, що мертві володіють особливим могутністю і можуть сприяти живим.
Спіритизм - віра в можливість безпосереднього спілкування з душами померлих, які можуть вступати в контакти з живими через спеціальних осіб - медіумів, обдарованих особливою таємною силою;
Церемоніальна магія - розширення ритуальної магії, в більшості випадків вони є синонімами.
Гоетія - середньовічна магічна традиція викликання демонів і складання талісманів.
Енохіансmкf магія - система церемоніальною магії, заснована на викликанні і підпорядкуванні різних духів, яку активно використовують сучасні західні маги.
Теургія - «мистецтво» впливати на божества, духів, демонів за допомогою певних церемониалов. Зародилося в рамках неоплатонізму, розвинене у Ямвлиха;
Шаманізм - комплекс уявлень людей про способи усвідомленого і цілеспрямованого взаємодії з потойбічним світом, в першу чергу - з духами, яке здійснює шаман;
Нью-Ейдж (деякі напрямки) - різні містичні течії і рухи, в основному, окультного, езотеричного і синкретичного характеру.

Магія і релігія:

Магія тривалий час розглядається як архаїчне світогляд, форма ірраціональної віри, позбавленої внутрішньої духовної цінності релігії або раціональної логіки науки. Релігія, згідно з думкою відомого антрополога Едуарда Тайлора, включає безпосередні особисті стосунки між людьми і духовними силами; в найвищій формі релігійності - це відносини з індивідуальної, самоусвідомленої всемогутньою духовною сутністю. Магія, з іншого боку, характеризується як зовнішня, безособова і механістично, заснована на технічних актах волевиявлення. Маг бажає маніпулювати надприродними силами, в той час як релігійна людина в молитві лише просить вищі сили; ця різниця було досліджено Брониславом Малиновським в його роботі про жителів островів Тробріан. Більш того, згідно Емілю Дюркгейму, релігія - громадські, комунальна, оскільки її послідовники, пов'язані спільною вірою, формують релігійну організацію. Магія, навпаки, не дає постійних взаємовідносин між своїми последоватетелямі, лише тимчасово пов'язуючи магів з людьми, яким вони надають свої послуги. Дослідження Альфреда Радклифф-Брауна на Андаманських островах показали, що магія теж може мати громадський аспект.

У радянському релігієзнавстві вважалося, що «магія є складовою частиною і всіх сучасних релігій» .. Сучасні релігієзнавці використовують більш нейтральну формулювання, вказуючи, що «культова практика історичних релігій включила в себе в якості складового елементу традиції всіх типів магії, переосмисливши їх при цьому в дусі власного віровчення і підпорядкувавши їх своїм завданням ».

Магія і іудаїзм:

Інформація повинна бути заснованою на незалежних вторинних джерелах, інакше можуть з'явитися сумніви в нейтральності або значущості інформації, в результаті чого вона може бути видалена. Ви можете відредагувати цю статтю, додавши посилання на вторинні авторитетні джерела.
Ставлення до магії в іудаїзмі сформульовано у п'ятій книзі П'ятикнижжя Мойсея, Другозаконнні, де Бог благає Ізраїль через пророка і законодавця Мойсея:
Коли будеш входити до Краю, що дає тобі Господь, Бог твій, то не навчися чинити такого, які гидота цих народів. Нехай не знайдеться між тобою такий, хто переводить свого сина через огонь, віщун, ворожбит, і хто чарівник, і хто чорнокнижник, що викликає духів, чарівник і хто викликає духа померлого. Бо гидота перед Господом усякий, хто чинить таке. За ці гидоти Господь, Бог твій, виганяє їх перед тобою (Втор. 18: 9)
- Книга Другозаконня гл. 18, рядки 9-12
Магія і християнство:
Християнська церква вкрай негативно ставиться до магії. Біблія неодноразово засуджує заняття магією, наприклад:
... Нехай не знайдеться між тобою такий, хто переводить свого сина чи дочку свою через огонь, віщун, ворожбит, і хто чарівник, і хто чорнокнижник, що викликає духів, чарівник і хто викликає духа померлого; Бо гидота для Господа кожен, хто чинить таке ... (Втор. 18:10)
Учинки тіла явні, то є: перелюб, блуд, нечистота, розпуста, ідолослужіння, чари, ворожнечі, сварка, заздрість, гнів, суперечки, незгоди, (спокуси), єресі, завидки, п'янство, гулянки тощо. Я про це попереджую вас, як і попереджав був, що хто чинить таке Царства Божого не успадкують. (Гал. 5:19)
Лякливим, і невірним, і душогубам, і розпусникам, і чарівникам, і ідолопоклонників і веїм в озері, що горить вогнем і сіркою. (Одкр. 21: 8)
Ставлення до магії в християнстві сформульовано в багатьох церковних канонах: в 24 правилі Анкірського собору ; в 36 правилі Лаодикійського собору; в 65 , 72, 83 Правилах Василя Великого; в 3 Правило Григорія Нісського. Наприклад, в 61 правилі Шостого Вселенського Собору сказано:
Вдаються чарівникам <...> та підлягають правилу шестирічної єпитимії. Тієї ж єпитимії належить піддавати <...> і так званих хмарогонителей, ворожбитів, робітників запобіжних талісманів, і чаклунів. Закосневающіх же в цьому, і не відвертаються і не тікають від таких згубних і язичницьких вигадок, визначаємо зовсім позбавляти з церкви.
Протягом усього свого розквіту в період Відродження магія піддавалася гострій критиці богословів, як католицьких, так і протестантських.

У радянському релігієзнавстві вважалося, що «пережитки магічних обрядів зберігаються і в християнстві (таїнства причащання, миропомазання, молитва та ін)». Таку ж точку зору висловлює і ряд сучасних релігієзнавців.

Християнське богослов'я, проте, категорично заперечує зв'язок християнства і магії. Згідно Православної енциклопедії, «справжня релігійність чужа магізм, що ставить на місце молитви, віри і жертовної любові чари, закляття, примус. В цьому проявляється його глибинний зв'язок з гріхопадінням, з домаганнями людини затвердити свою волю вище волі Божественної ».

Згідно Католицької енциклопедії, «магія як практика в християнстві не має місця. <...> Католицьке богослов'я засуджує магію і будь-які спроби її практикування, розглядаючи її як тяжкий гріх ». В офіційному Катехизмі Католицької церкви зазначено що «все практики магії та чаклунства являють повну протилежність гідності релігії» і повинні бути засуджені.

На думку православного богослова А. В. Кураєва, чаклунство є безглуздим богоборством, а поняття пристріт, псування, змови, привороти є шкідливим забобоном.

Магія і іслам:
В ісламі чаклунство і магія називається Сіхров (араб. سحر) і вважається одним з великих гріхів. Навчання чаклунства відбувається через злих духів (шайтан).

У Корані опоненти пророка Мухаммада називали його проповіді «чаклунством, переданим йому будь-ким», а його самого «чаклуном» (Сахір) або «зачарованим» (масхур), проте сам Мухаммад не допускав додатки до себе цих термінів, так як вважав свою місію принципово відмінною за характером і призначенням [60]. У Корані чаклунство пов'язано перш за все з Єгиптом, де жив пророк Муса (Мойсей) і з Вавилоном, де жили ангели Харута та Марут. Згідно з Кораном, чаклунство протистоїть пророцтвом і несумісне з ним. Аравійська магічна практика пов'язувалася з особами, яких називали віщунами (кахин), поетами (шагірів) і божевільними (маджнун).

Згідно з Кораном, чаклунство Аллах послав двох ангелам, Харута та Марута, які повинні були запропонувати його людям як спокуса. Іслам підкреслює, що справжнє знання виходить лише від Аллаха, а чаклунство помилково (від шайтанів). Центром окультних наук в Арабського Халіфату довгий час був Єгипет, проте пізніше центр змістився, мабуть, в країни Північної Африки (Магриб). Це явище, очевидно, пов'язане з діяльністю суфійських братств (тарикат) сприйняли спадщину язичницької Африки .

Позиція мусульманського богослов'я по відношенню до чаклунства, формувалася під впливом Корану, а також в ході полеміки про святих (авлія) і чудеса (муджізат, Карамат). Мутазиліти розглядали чудеса як чаклунство. У період між X і XIII ст. в сунітському богослов'ї уявлення про чаклунство відокремилося від уявлення про чудеса, а сама магія стала ділитися на «законну» і «заборонену». Вважається, що чаклунство засноване на зв'язку чаклуна з джиннами. Ті, хто практикує «законну» магію, досягають цієї мети після звернення до Аллаха за допомогою, а займаються «забороненою» магією, зв'язуються з джиннами. У мусульманському світі чаклунство іноді заборонялося під страхом смерті. На думку мутазилитов, ханафитов і шафиитов «заборонена» магія зводиться до впливу на суб'єктивні відчуття за допомогою різного роду хитрощів (використання пахощів, наркотиків і т. П.), А сутність речей при цьому не зміняться. «Законна» магія поділялася на «високу» (Ульві), або «божественну» і «низьку» (суфле), або «диявольську».

Імам аль-Газалі засуджував чаклунство, хоча не брав під сумнів саму можливість використання могутності джинів. Різного роду магічні дії та окультні знання склали одну з найважливіших сторін культури мусульманських народів Середньовіччя. Практично жодне із серйозних філософських творів не обходилося без голів, присвячених чаклунства. Як талісманів (сабаб) часто виступають окремі сури і аяти Корану.

Магія і буддизм:
В буддизмі на четвертій стадії дхіяни вважається, що практикуючому медитацію буддисту стають доступні такі надздібності (абхіньянья): 196-197:

Божественний слух (здатність чути звуки будь-яких світів: 90);
Божественне зір (здатність бачити будь-які явища, включаючи неземні: 90);
Здатність згадувати минулі життя (як свої, так і інших людей);
Здатність читати чужі думки (телепатія);
Здатності творити чудеса (сиддхи):
левітація,
зміна розміру тіла в сторону зменшення або збільшення,
зміна простору і часу: 196,
ходіння по воді: 91,
телепортація,
проходження через об'єкти,
невидимість,
ясновидіння,
можливість «торкатися до місяця і сонця»,
інші сиддхи: 17.
Дані надздібності, згідно з вченням, можуть отримати практикуючі йогіни і деякі маги. Але ще одна надздібності може бути доступна тільки тим, хто зміг досягти нірвани і припинити страждання. Дана шоста надздібності включає в себе «знання, що припиняє впливу чуттєвих бажань, помилкових поглядів і темряви невігластва». Згідно буддійським текстам, легендарній постаті Гаутами Будди приписується володіння такими здібностями: 90-91.

Проте, перші п'ять сверхздібностей не дають буддисту пізнання вищої істини. Крім того, існує велика небезпека того, що адепт отримає прихильність до магічних здібностей і тим самим до миру. З цієї причини прагнення до надздібностями не допускається в буддійському вченні. Магічні сили, отримані побічно, дозволяється застосовувати тільки для знищення затьмарень розуму (асів), що культивує упеккху

або вища безпристрасність: 197. Але буддисти, яким дані надздібності стали доступні, як зазначає доктор історичних наук В. П. Андросов, зазвичай не прагнуть їх застосовувати «в силу своєї чистоти, умиротворення, неприв'язаності і" рівності "»: 91.

Магію, згідно «Сутра про плодах подвижництва», не допускається використовувати для заробляння грошей: 128. Ще одним обмеженням в застосуванні магії для буддистів також є таке вказівку Будди, який, згідно з легендою, почувши, що один з його послідовників левітувати перед іншими людьми, заявив, що «монах, який демонструє надприродні здібності перед мирянами, схожий на жінку, яка ніколи на публіці свої геніталії »і наклав заборону на використання сверхздібностей таким способом: 130. Сам Будда, згідно з згадки в Типитаке, зробив 3500 чудес. Одним із прикладів таких чудес є миттєве переміщення Будди з учнями з одного берега розлився Гангу на інший: 244.

Особливим магічним напрямком в буддизмі є тантризм. Тантризм стверджує, що будь-які думки і дії людини мають прямий зв'язок з вищими силами, які таким чином проявляють себе в світі : 225. За допомогою дхарані (заклинань) і мантр (магічних складів : 230) тантрист домагається результатів, аналогічних результатів інших буддистів при практиці медитації і дотримання моральних норм : 226. Також даний напрямок застосовує магічні обряди для «вивільнення природної енергії людини»: 232. У ряді тантричних текстів описуються також ритуальні способи застосування шкідливої магії знищення і підпорядкування, але там же і відзначається, що така магія може застосовуватися тільки «заради блага живих істот (наприклад, для винищення ворога, здатного знищити в даній країні буддизм або чернечу громаду)» 41.

Японські буддійські школи Хоссо, тендай і сінгон також характеризувалися магічним світоглядом: 149.

Магія і наука:
Хоча магія в деяких аспектах схожа з наукою і технологією, вона «діє» зовсім інакше. Магія, подібно до релігії, пов'язана з надприродними, нематеріальними силами, але, подібно науці, претендує на пряму результативність, ефективність своїх дій. На відміну від науки, яка вимірює результат через досвід і експеримент, магія посилається на «символічну» причинно-наслідковий зв'язок.

В даний час Національний науковий фонд (США) відносить віру в існування відьом і магів до одного з найбільш поширених серед американців псевдонаукових помилок.

Сучасна психологія і психіатрія відносить прояви магічного мислення до розладів адаптації, а коли людина починає відвідувати чаклунів, екстрасенсів або астрологів, будуючи життя за їхніми рекомендаціями, або стає членом секти, або занурюється в світ езотеричних навчань, воно класифікується як «магіфренічний синдром».

Психологічне пояснення:

Чому людна звертається, до магія, бо "все не так", а чому "все не так", тому що треба переосмислити своє життя, знайти істинні причини своїх бід і долати її своїми силами ставити цілі і своєю наполегливую позитивною діяльністю, потрошку помаленьку так і здолаєте, з часом і все буде добре. А до чаклунів, магів, відьом, гадалок, екстрасенсів, не варто звертатися, бо буде тільки на багато гірше, або ніяк, як мінімум.Людина звертається, до магії тільки тоді, коли хоче щоб хтось, або Бог його знає що замість неї щось зробив, причому конкретно щось і швидко, такого ніколи не було і не буде, бо це повна маячня.Моя порада звертайтесь, до кфаліфікованих спеціалістів, почитайте священні тексти свої релігій, сходіть у храми (сінагоги, костьоли, церкви, монастирі, мечеті, гарани, дацани).І все буде добре, якщо вірити і щось наполегливо явно позитивне робити.

 

  • reaction_title_6 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

1 1